subota, 24. ožujka 2012.

Sanja Pilić: SASVIM SAM POPUBERTETLIO

BILJEŠKE O PISCU:

Şanja Pilić rođena je 1954.godine u Splitu. Osnovnu školu i školu primjenjene umjetnosti završila je u Zagrebu. Objavila je knjige: Ah, ludnica (1986.), Tjeskoba šutnje (1990.), Ženske pjesme (2000.,2001.), Faktor uspjeha (2002.,2003.), O mamama sve najbolje (1990.,1992.,2005.), Nemam vremena (1994.,2003.), Mrvice iz dnevnog boravka (1995.,2003.) i dr. Živi i radi u Zagrebu kao samostalna umjetnica.

DOŽIVLJAJ DJELA:

Ovo djelo mi se jako svidjelo, jer govori o ljudima kakvi oni jesu i kakvi bi zapravo mogli biti da se malo više potrude


IDEJA DJELA:

PORUKA - Nemoj ismijavati druge zbog njihovog izgleda ili njihovih mana, jer bi ti kasnije moglo biti žao, a njih bi to moglo smetati.
PORUKA PISCA - Budi dobar prema drugim ljudima, jer i oni su ljudi i imaju pravo na svoje pogreške ne treba ih zbog toga optuživati, izbjegavati ili manje voljeti.
TEMA - Treba voljeti i poštivati druge ljude.

ANALIZA LIKOVA:
GLAVNI LIK - Luka
Luka

PSIHOLOŠKA KARAKTERIZACIJA:
duhovit, snalažljiv

"Nisam želio ponovno ispasti glup i majmun." (str.27)

ETIČKA KARAKTERIZACIJA:
Pokušava biti dobar prema Mirjani, ali uvijek ispadne grozan (barem u početku).

"Ni tebi nije dosadilo žderanje sendviča". (str.24.)

GOVORNA KARAKTERIZACIJA:
U nekim rečenicama je vrlo odlučan.

"Počeo sam štrebati, vidio sam da je vrag odnio šalu". (str.22.)

KOMPOZICIJA DJELA:
FABULA:

UVOD -  Navršio je petnaest godina, po poklonima koje je dobio je izgledalo kao da je navršio tek 4.
ZAPLET - Skužio je da mu se sviđaju i Mihaela i Zvjezdana. Taman kad je prišao Mihaeli jer je ona lakša za uloviti, više mu se počela sviđati Zvjezdana.
VRHUNAC - Mihaela si je našla novog dečka kao i Zvjezdana, i on je na kraju ispao iz igre.
RASPLET - Luka i Mirjana su skupa.


MOJ DOGAĐAJ:


Najviše mi se svidjelo kada su Luka i Mirjana završili zajedno, jer sam vidjela da je Luka shvatio da ljude ne treba ismijavati, jer se i oni mogu promijeniti, ako se potrude.


Rečenice su hrabre i odlučne (samo neke).

KRAJ:

Pročitano djelo je pozitivno utjecalo na mene, bilo mi je vrlo poučno i duhovito. Shvatila sam da ljude treba cijeniti i voljeti.










































Nema komentara:

Objavi komentar